Friday 13 October 2017

Alternativer Publisering Strategier For Content Området Leser


De 4 beste strategiene for savvy selvutgivere. Du vet at en gang mange bøker i USA faktisk ble publisert av deres forfattere. Det var ikke før bokutgivelsen konsolidert som svar på industrialisering og vokste inn i en nasjonal industri som publiserte dine egne arbeidet falt i disrepute Til slutt kom det til å bli sett på som forfattere som ikke var i stand til å finne utgivere som var villige til å sette penger bak deres manuskripter. Men teknologien bryr seg ikke om hva som kom før, og det er ikke noe bedre eksempel på dette enn den utrolige gjenoppblussen av interesse for selvutgivelse og den raskt forsvunnende stigma mot den. I de senere årene har bokutgivelse blitt kastet i en tilstand av nesten konstant forandring av tre forstyrrende fremskritt i spredningen av Internett, økningen av digital utskrift og print - distribusjon på forespørsel og massebilding av e-bøker Disse faktorene vil fortsette å gjenoppta forlagsverdenen på mer dype måter enn noe siden oppfinnelsen o f trykkpressen for mer enn 500 år siden Og mens mulighetene som presenteres er spennende, kan overflod av stadig skiftende alternativer være overveldende. Så hva sier forfatteren nå? Det er spørsmålet som konfronterer deg når du har lest de fantastiske historiene til forfattere hvem har gjort det på egenhånd, begynner du å ta tak i selvutgivelsen. Her er fire enkle strategier for å hjelpe deg på vei. Evaluere de nyeste alternativene for å finne den beste tilnærmingen til dine individuelle behov. Hva er drømmen du har for din bok eller for din skriftlige karriere. Hva vil gjøre boken din til en suksess i dine egne øyne. Ser du dette som et sprint for toppen, eller en godt planlagt reise som kan ta år. Ingen kan svare på disse spørsmålene for deg, men de er kritiske å vurdere før du tar enda et trinn For noen forfattere vil målet være personlig, kanskje publisere en bok for en liten gruppe mennesker. Andre vant t være fornøyd med noe mindre enn en New York Times bestselger er I dag kan selvutgivelse være et attraktivt alternativ for nye forfattere som er fast bestemt på å bygge en karriere fra sine bøker, samt for etablerte forfattere som ønsker å få mer kontroll over sitt arbeid. Forstå dine mål og forventninger er det viktigste du kan gjøre for deg selv Du kan ikke sette deg av på en reise hvis du ikke kjenner din destinasjon. Å identifisere tre ting.1 Hvem er din ideelle leser.2 Hva slags bøker kjøper hun. 3 Hvor blir de fleste bøkene solgt. Når du svarer på disse ultra enkle spørsmålene, du har det bra på vei til å finne ut målmålet for bokutgivelsen din, og svarene dine kommer tilbake til spillet senere. Basisk utskrift Metoder. For mange forfattere betyr utgivelse å holde en kopi av Den ferdige boken i sine hender, og ingenting annet vil gjøre. Og de fleste bøker som selges, er trykte bøker, selv om e-bøker fortsetter å få grunnlag. Redaktør s Merk For mer om de digitale publiseringsalternativene, gå til Page 23 For utskriftsbøker, vil du være ser på to hovedutskrifter Du kan være en god kandidat for utskrift på forespørsel hvis boken din er en standardstørrelse, og formatet stammer ikke fra fotografier eller andre illustrasjoner som må reproduseres med stor trofasthet, eller hvis du ikke Jeg forventer at du distribuerer boken din til mursteinslager. I denne metoden trenger du ganske enkelt å laste opp filer for ditt interiør og dekke til en leverandør av utskriftsjobb, og du må aldri betale for en stor utskrift eller å lagre kartonger av bøker Ulempen er at fordi tittelen din vil bli skrevet ut som nødvendig for å oppfylle ordrer, i stedet for produsert i bulk, vil bøkene dine bli dyrere å gjøre, og redusere fortjenesten per kopi, men du vil ikke risikere tusenvis av dollar på en utskrift, og når boken er satt opp, blir prosessen automatisert Hver gang en bok blir solgt, blir fortjenesten kredittet til kontoen din, og genererer regelmessige sjekker til deg. Det er lett å finne POD-leverandører i omfang og omfang. online og ved Søker reklame i magasiner som denne. To av de største er CreateSpace en divisjon av Amazon som henvender seg til solo-entreprenører og lavprisoppstart både med sine tilbud av onlinehjelp og fellesskaps ressurser, og Lulu som har operert over hele verden siden 2002. Mange bidragsutgivere mer på det om et øyeblikk kan du også bruke POD-teknologi. Du er en god kandidat for offsettrykk hvis du planlegger å lage en merkelig bok, eller en som trenger spesialpapir eller ikke-standardbinding. Boken er avhengig av inkludering av kunstverk og eller du planlegge en kampanje for å sette boken din inn i butikker landsomfattende. I så fall må du også logge med en bokforhandler. I denne modellen må du kontrakt med en skriver, og din første utskrift vil trolig koste minst 2000 og muligens ganske litt mer. Selv om trinnene du vil gå gjennom, er nesten identiske med å få boken din klar til å skrive ut på en eller annen måte, den økonomiske modellen, risikonivået og hvilke bøker som kan bli produsert varierer mye mellom disse to alternativene. De fleste tilnærminger til selvutgivelse. Det er tre grunnleggende baner som forfattere tar i å lage sine bøker, og du bør vurdere hver enkelt.1 Gjør det selv Det er mange oppgaver du skal være gjør deg selv uansett hvordan du går om å lage boken din Men noen forfattere liker å ta en virkelig DIY tilnærming til hele prosessen, inkludert utfordringen med å produsere nydelig redigert sider og attraktive deksler Mens mange forfattere tar denne ruten, betyr det ikke det er alltid et godt valg Det kan se enkelt ut, men bokproduksjonen er faktisk ganske teknisk og krever en spesialisert type ekspertise. Så tenk tilbake til målet du etablerte for deg selv foran. Hvis du kommer dit, kommer det til å kreve imponerende kritikere, agenter, utgivere eller kjøpkjøpere, vær oppmerksom på at du risikerer å se ut som en amatør hvis du ansetter deg selv for å gjøre disse oppgavene.2 Leie profesjonell hjelp Hvis du vil lage en bok som ser ut til å være truende ly profesjonell, vil du nesten absolutt måtte ansette fagfolk til å jobbe med det Du trenger minst en god redaktør og en kompetent bokdesigner På veien kan du også vurdere å søke hjelp med oppgaver som å designe nettstedet ditt og markedsføre det ferdige produktet. 3 Subsidy publishing For forfattere som bare ønsker å overføre håndskrift til noen andre, er det mange firmaer som er glade for å produsere boken fra start til slutt ved hjelp av egne redigerings-, design - og utskriftstjenester. Selv om disse tjenestene kan virke attraktive , følg rådene fra de eldgamle advarslene, la kjøperen være oppmerksom på at de tilbyr pakker som kan være betydelig dyre, samt vilkårene for enhver avtale du planlegger å inngå, og nå ut til andre forfattere som har publisert med disse selskapene å være sikker på at de har positive erfaringer. Det viktigste problemet du kan møte med bøker produsert av subsidieutgivere er at du vanligvis ikke har kontroll over pris, og kan lett ende opp med en bok som er priset så høyt at det ikke kan selges konkurransedyktig. Så gjør leksene dine. Ressurser for å hjelpe deg på din måte. En av internettets mest omfattende lister over offset - og digitale POD-boktrykkere. The Independent Publishing Magazine Dette nettbaserte nettverket tilbyr vurderinger og vurderinger av alle typer publiseringstjenester, fra POD-selskaper til subsidieutgivere. Lenkede i publiseringsgrupper Innenfor denne underutnyttede ressursen ll finne dusinvis av diskusjonsgrupper med tusenvis av medlemmer Du kan stille spørsmål, få henvisninger til leverandører og nettverk for joint ventures. Lighting Source Hvis du er seriøs om entreprenørskapsutgivelse, betyr du at du planlegger å publisere et antall titler og eller vil sette din virksomhet opp som utgiver denne delen av Ingram Content Group er et ledende valg for innbundet og paperback-bokutskrift og POD-distribusjon. Den Indie Author Guide ved April L Hamilton Writer s Digest Books En ressurs for de som ønsker å publisere så uavhengig som mulig. et forlag. Det neste trinnet er å finne den slags profesjonell hjelp du trenger for å lage en bok som er i linje w i målene dine Hvis du ikke ønsker å konkurrere fra topp til topp med bøker fra større forlag, så finn den slags hjelp som gir mening for budsjettet ditt. For eksempel, i stedet for å ansette en profesjonell redaktør, kan du hente noen du kjenner som har en god kommandoen til engelsk for å sjekke manuskriptet ditt for åpenbare feil. Men hvis målet ditt er å lage en bok som vil konkurrere om kjøpere med bøkene fra store forlag, vil du bli bedt om å ansette fagfolk for å samarbeide på det. Heldigvis for deg, nedsatt publiseringsfirmaer har sørget for at det er flere frilans redaktører og designere tilgjengelig for arbeid på boka enn noen gang før. Du kan starte med en utviklingsredaktør som hjelper til med å forme boken, kopiere redaktører for å korrigere det endelige manuskriptet og korrekturleserne for å se gjennom teksten etter layout er fullført Sørg for å konsultere redaktører kjent med din type bok, mange redaktører har spesialiteter, og du vil ikke ha en romanskredaktør som jobber med snowboardboken din. Deretter vil du ha en bokdesigner for å skape en lesbar og ordentlig organisert interiør og et deksel som vil tiltrekke seg oppmerksomheten til dine mentale lesere. Ressurser for å hjelpe deg på din måte. Aktører Organisasjoner Grupper opprettholder søkbare databaser av deres medlemmer organisert av spesialitet Look For en organisasjon som er basert i din region, er San Francisco Bay Area Editors Forum et godt eksempel, eller start søket med et bredere nabolag, som for eksempel Editorial Freelancers Association eller Editors Association of Canada. Dette fellesskapet av designere vil gi deg et bredt utvalg av valg til en fast pris når det kommer tid til å gjøre bokomslaget ditt. Dette nettstedet gjør det enkelt å legge inn jobber og se etter talent for akkurat det du trenger. Søk støtte kunnskap fra selvutgivende samfunn. Mange forfattere er overrasket over å finne at det ikke er så enkelt å publisere din egen bok. Det er mange detaljer å bli avgjort på detaljer som du kanskje ikke tidligere har tenkt på Er matte dekselet bedre enn en blank overflate Har det noe på hvilket papir du bruker på interiøret Vil din POD leverandør gi deg et ISBN gratis og i så fall bør du ta det med. Alle disse spørsmålene har blitt møtt av mange forfattere før deg, noe som gjør fora og fellesskapsdiskusjonsområder gode steder å begynne å stille spørsmål. Du vil finne mange mennesker som er foran deg i prosessen, og hvis erfaringer er friske og oppe til dags dato og informasjonen de deler kan gi deg en avgjørende fordel og spare deg tid til å lage dine egne bøker. Det er også populære bloggere som beskriver sin egen selvpubliseringsinnsats i håp om å hjelpe andre å være nåværende wi den siste utviklingen Noen få å prøve JA Konrath s En nybegynner s Guide til publisering Bob Mayer s Skriv den fremover for David Gaughran s La oss få digital og dean Wesley Smiths selvbetegnede nettsted. Ressurser for å hjelpe deg på din måte. Boken Markedsføringsnettverk Dette nettstedet er hjemmet til over 7000 forfattere, redaktører, markedsførere og andre tilknyttet indiepublisering. Selvutgivende Yahoo Group Online siden 2000 er dette en gullgruve med kollektiv kompetanse fra mer enn 3000 medlemmer, og du er velkommen til å stille spørsmål. SPAWN Yahoo-medlemslisten for Small Publishers, Artists and Writers Network er spesielt nybegynner-friendly. Absolute Write Self Publishing og POD Forum En diskusjon blant et stort og aktivt fellesskap av forfattere. OpprettSpace Community Forums Du trenger ikke å publisere med CreateSpace for å dra nytte av denne verdifulle publikumsressursen. Forfattere, designere, redaktører og andre som er involvert i selvutgivelse, hyppige dette nettstedet for bok - og utgiveranmeldelser, nyheter og mer. Her finner du både fellesskap og informasjon om uavhengig publisering. Opprettholdt av forfatter og konsulent Joanna Penn, dette nettstedet dedikert til å hjelpe deg med å skrive, publisere og selge boken din er full av nyttige artikler for forfattere som ønsker å bli publiserte forfattere. Bli din egen beste markedsfører. Å ha en forfatter i dag, uansett hvem publiserer boken din betyr at du vil være ansvarlig for det meste av din egen markedsføring og forfremmelse. Selv om dette kan virke skremmende, er sannheten det ingen bedre talsmann for arbeidet ditt enn deg. Ingen vet bedre hvem boken ble skrevet for, hva leserne burde kunne komme fra det og hvordan du kommer til de menneskene. Å forstå behovene og motivasjonene til dine potensielle lesere vil gå langt for å hjelpe deg med å bestemme hvor og hvordan du skal markedsføre boken. Du vil sannsynligvis finne ut at noen av de beste stedene du kan gjøre Markedsføring er de vanlige store sosiale media-nettstedene, men nisjeplasser, som diskusjonsgrupper og fora som samler mennesker med lignende interesser. Selvutgivelse har en lang historie som en effektiv metode for deliv øke informasjon og underholdning til nisjemålere Det er mye enklere og mer effektivt for en solo-entreprenør å adressere et lite nisjemarked enn det er å forsøke å selge til alle bokhandlerne i USA. Den savveste strategien er å målrette mot et bestemt publikum, forskning der disse menneskene henger seg ut og nå ut til dem ved å skrive artikler, blogge, lage personlige fremtoninger og plassere målrettede annonser. Selvutgitte forfattere kan også dra nytte av det store universet av bokbloggere og korrekturlesere på nettet, og tilbyr en kontinuerlig mulighet til å fortsette å introdusere boken din til nye nettverk av lesere Valgene kan være overveldende starte med de som er nærmest sjangeren din eller emnet, og arbeide utover derfra. En annen måte å øke bokens sikt er gjennom årlige bokpriser for uavhengige publiserte titler. Vurder om eller ikke inngangsavgiftene kan være en klok utgift for deg Blant noen av de mest etablerte konkurransene, er den uavhengige utgiverboken IPPY A wards Independent Book Publishers Association IBPA Benjamin Franklin Awards og Writer s Digest Self-Published Book Awards Den formelle anerkjennelsen kan bare være det løftet du trenger. Ressurser for å hjelpe deg på din måte. En stor samling av bokmarkedsføringsressurser fra langvarig selvutgiver John Kremer. Et nettsted som gir en praktisk måte å søke etter fora og oppslagstavler etter søkeord og kategorier. Bøker Blogger Et stort fellesskap av over 15 000 bokbloggere og anmeldere og markedsføringsbonanza for onlineforfattere. IBPA Markedsføringsprogrammer for selvutgivere Salgsfremmende muligheter eksklusive for IBPA-medlemmer Selvutgitte bokutmerkelser En omfattende liste over utmerkelser som er åpne for selvutgitte bøker. Du kan også like. SearchWorks Catalog. Content-område leser leseferdighet og læring over læreplanen. Bibliografi Inkluderer bibliografiske referanser og indekser Innhold. Innholdsfortegnelse Forord Del 1 Lære, litteratur og tekster Kapittel 1 Litteraturforhold Kapittel 2 Lære med nye litteratur Kapittel 3 Kulturelt responsiv undervisning i ulike klasserom Kapittel 4 Vurdere studenter og tekster Kapittel 5 Samle studenter og tekster sammen Del 2 Instruksjonspraksis og strategier Kapittel 6 Aktivere forkunnskaper og interesser Kapittel 7 Tenk og lære med tekst Kapittel 8 Dev eloping ordforråd og konsepter Kapittel 9 Skrive for å lære Kapittel 10 Studiestrategier Kapittel 11 Lære med handelsbøker Kapittel 12 Literacy Coaching. kilde Nielsen bokdata 9780137035113 20160607.Publisher s Sammendrag Innholdsområde Lesing forblir den markedsledende teksten i innholdsferdighet og opprettholder forfatterens opprinnelige mål å tilby en ambisiøs, sammenhengende og brukbar utforskning av innholdsferdighet. Feirer sitt 30. universitet, Vacca, Vacca , og den nyutgivende medforfatteren Mraz, har skrevet denne teksten som et aktivt læringsverktøy, komplett med eksempler på sanntid og forskningsbasert praksis. Grundig oppdatert, er teksten blitt omorganisert i to deler Del 1 , Learners, Literacies og Texts, legger fokus på det kulturelle, språklige og akademiske mangfoldet av dagens lærere sine personlige og akademiske litteraturer, og hva slags tekster som er integrert i deres liv inn og ut av skolene Del 2, Instructional Praksis og strategier, inneholder en rekke bevisbaserte instruksjonsstrategier som venter på å bli tilpasset for å oppfylle de konseptuelle kravene som inngår i disiplinær læring Accessi ble og forståelig, gir teksten et fundament som kan brukes på tvers av fagområdene, og oppfyller alle studenters behov kilde Nielsens bokdata 9780137035113 20160607.Bibliografiske opplysninger. Differensierte opplæringsstrategier for lesing i innholdsområder Multimedia Kit. Deepen lærere forståelse av hvordan differensierte lesestrategier kan øke studentens leseferdighet og innholdsopplæring. Basert på den andre utgaven av de bestselgende Differentiated Instructional Strategies for lesing i innholdsområdene av Carolyn Chapman og Rita King, viser dette omfattende multimediasettet de mest effektive måtene å bruke differensiert lesing på instruksjon for å øke studenters forståelse og vokabularferdigheter i et hvilket som helst innholdsområde. Fasilitatorer vil kunne presentere grunnleggende om differensiering i klasserommet og lede diskusjoner om å etablere et innbydende og trykt miljø. Motivere elevene mot deres fulle lesepotensial. Bruke uformelle asses for å identifisere studenters ferdigheter og mangfoldige behov. Oppnåelse av affektive realmer av å lære rapport, empati, utfordring, spenning, humor, respekt, valg og mer. Differensierte opplæringsstrategier for lesing i innholdsområder, andre utgave Et multimediasett for profesjonell utvikling inneholder. Den andre utgaven av følgesvennboken Differensierte opplæringsstrategier for lesing i innholdsområdene, som viser lærere hvordan man utvikler studenters ferdigheter som selvsikker og flytende lesere på tvers av fagområder. En 72-minutters innholdsrik DVD som inneholder Carolyn Chapman og Rita King, viser egentlige klasseromseksempler på alle nivåer og innholdsområder, og gir en enkel stopp-og-søk-navigasjonsmeny. En trinnvis veileder som kobler boken til DVDen og gir diskusjonsspørsmål, workshopaktiviteter, utdelinger og agendas. A companion CD-ROM som inneholder en digital kopi av hele facilitator guide. This komplette multimediasettet er en esse Nasjonal ressurs for alle som designer eller utfører faglig utvikling for par, små workshops eller store seminarer.

No comments:

Post a Comment