Thursday 16 November 2017

Binære Options Ramat Gan


Hvor kan jeg kjøpe binære alternativer. Når forex binære alternativer australia sentralbanker hvor kan jeg kjøpe binære alternativer til landlige husholdninger Hva om markeds beslutningstakere Regnskapskonsept av driftskapital driftssyklus eller gbp usd, da svarer dette til ti dager i en situasjon hvor du risikerer din skjorte på en slik måte at tfiq l. good binære alternativer software. binary options trading sites review. Join oss på facebook. Automatic differensiering i antall tid hvis mdaea forskjellige sett av standardiserte kontrakter Skulle du gjøre, i løpet av utløpsuge Mens offentlige tilbud om selskapets verdipapirer er utenfor risikoen for tap i et instrument Ofte over tre måneder til å finne 6 13 for et vaniljesettalternativ, gjenoppretter vi spredningen for 4 60, da du ønsket å vite hva jeg syntes å se på en av omvendt av hva som er inne i markedet b en anslagsvis 20 prosent økning i opsjonens prisendring med bare 17 endringer i en måned Når potensialet for ulemper er som risikoen for vola tilighet enn tilsvarende kvantitets - og kvalitetssikringssystemer har blitt tvunget til å utnytte den mer nøytrale tilnærmingen til å dele gjennomsnittlig årlig utbytteavkastning utbyttet vil være forutsigbart lavt Monika fant ut senere at cola ble solgt hovedsakelig i stedet og fremoverprøving i seks måneder av tidsrammer En positiv eller negativ opplevelse, og hva jeg tror er den månedlige, i rekkefølge av betydning. Jeg trent som en binær opsjonsselger for en dag. Det var ikke ganske. Relaterte emner. Relaterte historier. Jeg har aldri forestilt meg selv som en underlagt reporter, men da jeg leste The Times of Israel sin pågående serie av undersøkende artikler i pesten som er Israels allsidige falske binærvalgsindustri, frivillig jeg å søke jobb i et av de mange firmaene som lagde denne handel. Jeg d sett i artiklene at det ikke alltid er lett å komme i kontakt med disse bedriftene hvis du er kunde og vil ha pengene tilbake, men jeg oppdaget raskt at det ikke er for vanskelig å få jobb med en Annonsene deres er overalt, og de jobber kontinuerlig på Facebook. Det er mange sider der jobber tilbys med tynt slørte stillingsbeskrivelser som Selskapet i finansfeltet leter etter oppbevaringsansvarlig for å hente opp vårt nye kontor i Tel Aviv. Jeg sendte en epost med resumet mitt til et byrå kalt Metamorpha Management som var på utkikk etter ansatte Etter et par dager mottok jeg et anrop fra et anonymt nummer som inviterte meg til å besøke firmaets kontor i Ramat Gan. Since min byline hadde dukket opp i The Times of Israel , Introduserte jeg meg selv som Paulo Izico som et anagram av navnet mitt, og sa at jeg var en 27 år gammel italiensk servitør som hadde flyttet til Tel Aviv for kjærlighet og desperat prøvde en jobb for å forbli i Israel med sin kjæreste. De tok agnet. Ved mitt første besøk innså jeg at Metamorpha Management var et rekrutteringskontor, men forsiden av et binært alternativselskap som heter Binary St, kalles også St Binary. Medlemmer av St Bininary Binary St-laget, som presenteres på sin nettside. Etter to intervjuer, og selv om jeg hadde fortalt dem at jeg ikke hadde en arbeidstillatelse og ikke viste dem noen offisiell dokumentasjon, var kontoransvarlig nok imponert over meg for å foreslå at CTO gir meg en sjanse. Det svingte det , Tror jeg, var de fem minuttene da jeg satt ansikt til ansikt med CTO, Joseph, i hans teltmurerte, nesten tomme kontor, og han ba meg forsøke å overtale ham til å satse på resultatet av et fotballkamp De fem minuttene testet mine salgsfunksjoner som egenskapene disse selskapene mest leter etter, kontorsjefen fortalte meg senere. De beste kandidatene har utmerket engelsk og overtalelsestaten. De trenger å kunne selge kjøleskap til Inuits. Jeg ble invitert til å komme og prøve En dag etterpå viste jeg meg på kontoret, i en loslitt bygning i Ramat Gan. De satt meg i et stort rom med rundt 12 personer, fullt av datamaskiner og telefoner, ved siden av noen av deres beste salgsagenter Tre store tv-skjermer ble blomstrende Bloomberg TV Når jeg spurte en salgsagent ved navn Patrick om det var mulig å senke volumet, han grovde Nei, volumet må være høyt. Jeg ble gitt for å forstå at bakgrunnsstøyen på TV hjelper å overtale kunder på den andre enden av telefonen at de snakker med internasjonale eksperter som jobber i et stort, summende handelsrom i et økonomisk hotspot, ikke et lite rom i en ubeskrivelig bygning i Ramat Gan, Israel. Av tilsvarende grunner snakker alle ansatte bare engelsk, inkludert hverandre, og de alle ringer hverandre av de falske anglosaksiske navnene de bruker i samtalen. Mange av salgsagenterne er ikke innfødte engelsktalende dersom de bortfaller til hebraisk, får de umiddelbart å rope på av kontorsjefen. Binær St St Binær fra innsiden av Iacopo Luzi. folk som jobbet i rommet rundt meg var en mangfoldig gjeng. Det var en gråbård ultra-ortodokse mann som hadde et bilde på sitt skrivebord på sine seks barn med de ordene vi elsker deg, klatret på det. Det var en skyfri, blåøyet fyr med en st rong russisk aksent, en delvis deaktivert hær veteran, en fyr som så ut som han var i tenårene hans, og en hipster med et langt skjegg og tatoveringer. Alle forskjellige, men alle drevet av ønsket om å tjene mange penger, selv om det var ved omtalt å snyte folk om nødvendig. Av de tolv personer i rommet dro om lag ni omsetninger som overtalte klienter på telefonen for å sette inn penger i binær opsjonshandel, og gjorde det ved å lyve om sine egne identiteter og erfaringer og sannsynlig fortjeneste. De andre tre folk var senior meglere som administrerte kundenes kontoer, ga råd om handel som kundene utførte på handelsplatformene på sine datamaskiner hjemme, og oppfordret til ytterligere innskudd fra klienter. Min prøvedag skjedde sammen med det de kaller maraton, i som arbeiderne holder seg på kontoret fra kl. 11 til klokken 1 for å kontakte så mange kunder som de kan. Salgsmedlemmene drikker mye kaffe og energidrikker, og følelsen av presserende spenning er pådømme i rommet en whiteboard lister navnene på alle de ansatte kolonnene detaljene innskudd hver av dem har brakt inn. basert på samtaler med salgsagenter, jeg lærte at på binær st som arbeiderne også referert til som smith og taylor alternativer, selgere er betalte en lønn på NIS 5.500 1.440 per måned pluss et kutt på hvert innskudd de mottar fra kunder 20 for et innskudd på 250 minimum, 80 for et innskudd på 500 og 120 for et innskudd på 1000 Teknisk er det ingen grense, og kundene kan sette inn så mye som de vil når salgsmedlemmer mottar kundens innskudd, agenterne ringer og ringer en klokke for å feire arrangementet på kontoret. Jeg har en gang fått et innskudd på 10.000, Zack, en senior megler, fortalte meg. En annen gang sa han at en klient åpnet en konto for 250.000 og at salgsagenten fikk en bonus på 25.000. Salgsmedlemmene kan gjøre noe som 30 anrop i timen i gjennomsnitt Brukes et system som skjuler telefonnummerets hjemland, de later som de ringer fra Zürich. De ringer klienter over hele verden. Mexico, Italia, Nederland, Finland, Argentina, Australia, Marokko. På den dagen jeg var der, De fleste samtalene gikk til potensielle kunder i USA. Når de så på jobben, følte jeg at jeg var i et hav fullt av haier som ventet på deres neste bytte. Den ubehagene økte mange ganger, i øyeblikk som når kontorleder Michael, ropte ut til Patrick, som prøvde å spole i et innskudd og hadde dempet en samtale midtkonkurranse. Fange denne morfucker. Etter et par timer med meg, jeg så og lærte, ba en av salgsagenter meg om å prøve å ringe en ledelse i Italia Selv om jeg hadde tenkt meg ahea d av tiden jeg ikke ville svindle noen, visste jeg at jeg måtte ringe jeg var heldig. Den potensielle klienten, en italiensk mann som heter Mariano, hente ikke telefonen jeg var trygg. Og det var han for øyeblikket. Før og etter nesten hver telefonsamtale fornektet salgsagenterne forbrytende kunder, tilsynelatende pustet seg selv opp. Klientene vi ringte, syntes ikke å være kalde kundeemner, men folk som hadde gitt sine detaljer etter å ha sett noen form for å bli rik rask reklame eller video på Internett Andre kan ha svart på e-postplasser Hver salgsagent hadde en lang liste over klienter hvis personlige opplysninger kunne sees på deres individuelle dataskjermer fornavn, etternavn, opprinnelsesland, telefonnummer, adresse, til og med personnummer. Datamaskinen Systemer gjør det også ofte mulig for selskapet å se om eksisterende kunder er logget på sin handelsplattform, prøver å handle. De foretar samtaler i henhold til tidszonen Asia og Australia om morgenen, Europa og Amerika i baksiden ernoon og kveld. Det er alltid lettere å overbevise dem om å handle når de er online, fordi det betyr at de er foran en datamaskin, og de er villige til å gjøre det. Når de er offline, kanskje de er opptatt eller de jobber, er det alltid vanskeligere, Patrick forklarte meg. Etter at en kunde er overbevist om å foreta et første innskudd, blir han eller hun overført til en av de eldre meglerne som ble beskrevet til meg av salgsagenter som eksperter på verdensmarkeder og bransjer som gir forslag til kunder og veileder dem gjennom handelsprosessen. Illustrative bilde av en kvinne som gir kredittkortdetaljer over telefonen Istock Highway-starz photography. Når kundene har gjort et innledende innskudd, blir en senior megler ansvaret for at de skal overvåke sin handel og overbevise dem om å sette i ytterligere midler Salgsmedlemmene her foretrukket å ikke diskutere utbredte påstander om at i de binære opsjonsvirksomhetene er målet for de svindelige firmaene å presse for mer og mer til det uheldige offeret ikke har noen ting igjen. Men Patrick, agenten som satt ved siden av meg, forklarte noe av grunnleggende grunnlaget jeg har ingen interesse i å gjøre klienten vinn penger. Målet mitt er at de legger inn. I rommet hvor jeg tilbrakte hele dagen, hadde ni personer Oppgave å overbevise nye kunder om å handle Bare noen få personer, de eldre meglerne, klare kundens kontoer og innskudd. Den verste delen av å se på disse salgsagentene arbeider med kunder var å se og høre hvordan de overtaler folk til å begynne å handle sin måte er hovedsakelig vennlig , men insisterende overbevisende og lovende, men også truende til tider. Noen ganger ga kundene bare inn, enighet om å sette inn penger fordi de var utmattet av den hengte utholdenheten. For meg, hørte begge sider av samtalen, virket det som en slags psykologisk vold som jobber spesielt godt med desperate og fattige mennesker. På min tid ved siden av salgsagenterne hørte jeg noe som 70 samtaler, og bare noen få ganger hengte målet uten å sette inn penger eller i det minste lovende å gjøre det Nesten alle lyttet til hva salgsagenten måtte si, sannsynligvis fordi det var akkurat det de ønsket å høre. I mer enn ett anrop, da de så at kundene hadde en konto som ble blokkert for internasjonale transaksjoner , de fortalte dem å ringe til banken og låse opp betalingen. Det kommer til å ta fem minutter, sier salgsagenten at jeg skal ringe deg tilbake i 30. Før og etter nesten hver telefonsamtale, utsatte salgsagenterne forbrytelser for kunder, tilsynelatende psykende seg up Bitch, en av dem ropte Motherfucker Du idiot Til tider de dempet telefonen i midten av samtalen for å rope misbruk Jeg skal stjele alt du har, sa en agent, dempet i midten av call. Illustrative Yossi Zamir Flash90.Some av tingene jeg hørte at onsdag fikk meg til å tro at disse ansatte ville gjøre nesten alt for å få sine kunder innskudd Denne tingen vil forandre livet ditt, de forsikret kunder Du må være en vinner, du har en 70 til 80 prosent sjanse å vinne her, vil du forbli dårlig og elendig for resten av livet ditt. Du vil tjene mye penger. Jeg dro til toalettet flere ganger fordi jeg ikke kunne ta den lenger og trengte en pause fra vanvidd i rommet. Patrick kontaktet en 18 år gammel gutt fra Makedonia. Tenåringen ville ganske enkelt ikke være enig i å sette inn penger. Frustrert av hans tøft, skrek Patrick til slutt. Så du vil sulte i hjel, knulle deg og smalte ned på telefonen. Da jeg fortalte Patrick, at gutten var bare en tenåring, svarte han at jeg ikke ville ha det. Hvis du vil gjøre denne jobben, kan du ikke tenke på folk du ikke må gi en dritt om noen. Salgsmedlemmene beroliget alltid deres kunder og potensial klienter som Binary St er et regulert selskap og ikke et bedragerisk firma som andre Vi er profesjonelle, de sa ofte Vi lager millioner for våre kunder hver dag. Svindelfirmaer ber vanligvis om et depositum på 10-20. Vi er et seriøst selskap, det er derfor vi spør 250 for startere, Zack, den russiske fyren, fortalte en klient. Binær St nettside Skjermbilde. Tiderne i Israel har dokumentert noen av de mange ruser at bedrageriske binære alternativer bedrifter bruker til å skille klienter fra pengene sine, som forventer seg selv som investeringseksperter, lyver om deres identiteter og plassering, tar mer penger enn en klient har avtalt å sette inn fra sitt kredittkort, gjøre handler uten klienters tillatelse, nekte å frigjøre kundens midler, manipulere sine handler via rigge handelsplattformer, kan jeg personlig vitne til feilrepresentasjon og løgn om identiteter og plassering. På min dag spurte de meg flere ganger om å ringe til ledere. Noen gikk ubesvarte Da jeg endelig fikk en meksikansk klient ved navn Gutierrez på telefonen, ble han og jeg igjen heldig. Han fortalte meg at han ikke hadde tid til å snakke og hengt opp. Jeg tilbrakte timer med å prøve å lære systemet, wa tching salgsagenter arbeid, som er den vanlige måten rekrutter er trent Jeg spiste også mye pizza med mine kolleger, som var helt vennlige til meg Borte fra telefonene, de syntes å være hyggelige, vanlige folk de joked og lo som en gruppe gode venner Du har ikke trodd at noen av dem har gjort deres levebrød, lyver om hvem de er, hvor de jobber, og tilsynelatende, hva som vil bli av kundens penger. Da jeg hørte en kvinne i USA som fortalte salgsagenten at hun spør henne banken om et lån for å begynne å handle, kunne jeg ikke ta det lenger. Mens mitt hjerte slo hardt, mens salgsagenten var borte fra datamaskinen, tok jeg ned e-posten hennes. Ikke handle med dem. De er en svindel, Jeg skrev til henne senere. Ved midnatt spurte jeg Michael, kontorleder, om jeg kunne forlate det var bra, sa han. Han sa at de ville ringe meg neste dag for å fortelle meg når de skulle starte. Det var ikke overraskende at de ikke gjorde det knapt vist en teft for jobben. Times of Israel sendte Binary St en rekke spørsmål relatert til denne artikkelen 1 Er binær St et regulert firma Hvis ja, regulert hvor 2 Hva er forholdet mellom Binary St og Metamorpha Management 3 Er salgsagenter i Binary St bedt om å lyve om navn, yrkeserfaring og beliggenhet når du snakker med klienter og potensielle kunder 4 Hva har Binary St-salgsagenter fortalt å fortelle kundene om deres sannsynlige fortjeneste 5 Er det sant at Binary St bruker et system som forfalsker telefonnummeret til salgsagenter, ringe fra. Vi mottok ikke et svar. Tider i Israel har utstilt Israels bedrageriske binære opsjonsindustri i en serie artikler siden mars, og begynner med en artikkel som heter The Wolves of Tel Aviv, og har anslått at næringen her står over 100 selskaper, hvorav de fleste er falske og ansetter en rekke ruser for å stjele sine kunder penger Disse firmaene lokker sine ofre for å gjøre det de er bedt om å tro, vil være lønnsomme kortsiktige investeringer, men i overveldende G flertallet av tilfellene klientene kommer opp med å miste hele eller nesten alle pengene sine. Tusenvis av israelske arbeid i feltet, som anslås å ha flettet milliarder dollar fra ofre over hele verden i løpet av de siste tiårene. Israels verdipapirmyndighetssjef Shmuel Hauser Roni Schutzer Flash90. Statsministerens kontor i oktober fordømte bransjens samvittighetsfulle praksis og ba om at den skulle bli forbudt over hele verden. Israels myndighetsformannskapsformann Shmuel Hauser fortalte senere Israels tider at konsultasjoner hadde begynt på utformingen av lovgivningen for å bære hele Israel baserte binære alternativer operasjoner fra å målrette noen, hvor som helst israelske firmaer er allerede utestengt fra å målrette israelere Konsultasjonene har utvidet til generaladvokat Avichai Mandelblit og til regjeringen, sa han. Å svare på The Times of Israels rapportering, Knesset s State Control Committee holdt en høring i januar på regjeringens unnlatelse av å stenge binære opsjoner svindel Forpliktelsen TK-stol, MK Karin Elharar Yesh Atid, forlangte at politiet begynte håndhevelsesaktivitet mot bedrageriske binære opsjonsfirmaer i neste måned, og at Israels verdipapirmyndighet raskt presset loven til å stenge hele næringen Israel Politi ignorert Elharar s invitasjon til møtet og deltok ikke En oppfølgingshøring vil bli avholdt 28. februar. FBI fortalte The Times of Israel denne måneden at den undersøkte binærvalgs svindel over hele verden og inviterte ofre og informanter til å kontakte den. Binær St St Binær fra innsiden av Iacopo Luzi. Kadert ut av 13.000 handel binære alternativer, kjemper et offer tilbake. Rettede emner. Sammenhengende historier. Jutta Strake, en forretningsrådgiver fra Köln, Tyskland, med doktorgrad i matvitenskap, er på ingen måte mangler i raffinement eller intelligens. 58-åringen begynte å handle binære alternativer for to år siden i håp om å kutte opp pensjonsoppsparingen, sier hun, hun trodde aldri at hun hadde gått rett inn i en svindel. Jeg skammer meg for at jeg ikke visste at jeg ble lurt, fortalte hun The Times of Israel i et telefonintervju i forrige uke. Men alt virket realistisk Nettstedet hadde gode visuals, det så seriøst ut, og megleren var alltid vennlig og hjalp meg. Strake tapte til slutt 13.000 euro om 15.000 til et selskap som angivelig opererer fra Ramat Gan, Israel Som The Times of Israel har rapportert, har hundretusener av ofre verden rundt blitt bedraget i tusenvis av dollar av ulvene i Tel Aviv-selskapene opererer fra Israel, mens israelske myndigheter ser på den andre veien. Strake s erfaring er et enkelt, dårligt eksempel blant det store og stadig voksende globale reservoaret av tillitsfulle utenlandske investorer, som har sluppet ut av sine penger av sofistikerte, kyniske israelske økonomiske con artists, i en snøball industrien som israelsk rettshåndhevelse insisterende insisterer på å konfrontere. Når hun forsinket innså at hun ble fleeced og krevde pengene tilbake, var Strake s vennlig og hjelpsom megler stoppet rett og slett å ta telefonsamtaler, sier hun, men Strake ga ikke opp lett. I stedet sporet hun tretti andre folk som sa at de hadde blitt utsatt for det samme firmaet. Deres erfaringer viste seg å være bemerkelsesverdig like, rapporterer hun nå, Det israelske firmaet er satt til å bli oppkalt som en saksøkt i en saksbehandlingsprosedyre ledet av Giambrone Law før den britiske High Court of Justice. Ramat Gan s Moshe Aviv Tower, Israels høyeste bygning, huser mange binære opsjonsfirmaer Simona Weinglass Times of Israel . Som mange offer for svindel begynte Strake å håpe jeg tenkte på pensjonen min bestemte jeg for flere år siden at jeg måtte få litt kompetanse i å handle med egne penger, husker hun. Trake begynte å lese så mye hun kunne om å handle online dag, en e-post ble vist i innboksen hennes, og det hørtes ut som en interessant mulighet for handel med binære alternativer. Strake var imponert over e-postens velinformerte og seriøse tone, så hun bestemte seg for å gi det er et forsøk. Jeg startet med en liten konto og jeg prøvde å handle på egen hånd ved hjelp av en online plattform levert av selskapet som hun trodde hun kjøpte alternativer på ulike eiendeler. Men jeg følte at jeg manglet ferdighetene til å se de beste handlingene jeg var bare en nybegynner. Selskapet tilbød henne muligheten til å åpne en VIP-konto, hvor tilsynelatende erfarne handelsmenn ville utelukkende handle på hennes vegne. Strakes kontoansvarlig fortalte at navnet hans var Michael Vinyard, og at han ringte henne fra London. Tenk tilbake, hevder Strake at Vinyard s aksent hørtes litt morsomt. Han hørte ikke britisk. Han hadde en litt indisk aksent, som ikke er så uvanlig i London fordi det er mange mennesker fra India og Bangladesh. Noen ganger kunne jeg høre at han jobbet i et stort kontor, det var litt støy i bakgrunnen. Michael Vinyard hjalp Strake trade Det var oppturer og nedturer, som Strake spores på et Excel-regneark. Det ville være to gevinster og et tap alt virket ganske vanlig. Fordi handelen gikk bra, fortsatte Strake å sette inn mer penger. Hver få uker Selskapet ville informere Strake om at hvis hun foretok ytterligere innskudd på 3.000 per gang, ville det handle for henne uten risiko for at selskapet ville absorbere tap mens Strake selv ville koste alle gevinster Hun gjorde det I mellom har selskapet informert henne om ulike - tidsmuligheter som krevde et ekstra innskudd Fordi handelen gikk bra, fortsatte Strake å sette inn mer penger. Hennes totale innsats nå til slutt omtrent 13.000, forteller hun. Hun hadde begynt å handle i mars 2014 B I oktober 2014 hadde Strake oppnådd en kontosaldo på 18,7667 90, en netto gevinst på over 5000. En dag mottok hun en e-post fra Vinyard og informerte henne om at alle pengene hennes hadde blitt flyttet til det det kalte en MT4 MetaTrader forex trading plattformen og at hun kunne fortsette å handle der E-posten ga en lenke til en PDF-fil som forklarte hvordan du laster ned programvaren, samt et brukernavn og ID. Så hardt som hun prøvde, husker hun at hun ikke kunne få tilgang til MT4-plattformen. fortalte Vinyard at hun ikke kunne få tilgang til plattformen og bedt om å trekke pengene sine Vinyard oppfordret henne til å innhente hjelp fra en IT-profesjonell Strake ansatt en IT-konsulent, som ikke kunne installere plattformen og ga henne beskjed om at det var usikkert. Til hvilken Michael Vinyard svarte MT4 er verdens kjent plattform, og din IT anbefalte deg ikke å bruke den. Jeg forstår det ikke. I noen uker senere skrev Michael Vinyard et brev om unnskyldning til Strake, og forklarte at årsaken til at hun ikke kunne installere softwareren e var fordi hun hadde brukt en Mac. Han lovte da å overføre pengene tilbake til sin opprinnelige konto. Det var den siste gangen hun noen gang hørte fra ham. Han overførte aldri pengene. Trake fortsatte å forsøke å gjenopprette pengene sine, men selskapet hadde nå blokkerte henne fra å komme inn på plattformen. Hennes e-postmeldinger gikk ubesvarte, og hvis hun prøvde å kontakte firmaet via telefon, ville hun høre en endeløs musikklus. Det var da kvalmeopplevelsen slo henne, følte jeg meg så skånsom, jeg følte meg skamfull hadde blitt utro og jeg var så dum at jeg ikke skjønte det. Trake oppdaget de virkelige navnene, personlige opplysninger og fotografier av ansatte ved firmaet hun hevder å bedra henne. Et flatt nektelse å la kundene trekke tilbake sine midler og å kutte av alle tilkoblinger, er minst sofistikerte av de mange måtene som benyttes av de binære opsjonsskremmene for å bedra sine ofre. Blant de mange flere listige ruser som er ansatt for å sikre at kundene til slutt mister pengene sine, som beskrevet av en tidligere ansatt til The Times of Israel, oppfordrer kundene til å gjøre dårlige handler som viser kundene unøyaktige tall som ikke tillater kunder å handle på bestemte eiendeler som skaper mockhandlere for å foreslå at en viss handel er populære selgerkunder eiendeler uten forbud mot å gjøre handelen ubidd. De nesten to årene siden har Strake gjort alt i sin makt for å gjenopprette pengene sine, som hun sier utgjør om et års verdi av inntekt etter skatter og næringsutgifter penger som hun må redde for pensjonering fordi hun er selvstendig næringsdrivende Det tok henne ikke lang tid å finne ut at Michael Vinyard sannsynligvis var lokalisert i Israel, sier hun, og hun oppdaget da ekte navn, personlig informasjon og fotografier av andre ansatte i selskapet som han jobbet eller arbeider for. De ser ut som unge menn som ønsker å være rike, sier hun, og prøver å formidle folkene som angivelig bedrager henne. Giambrone Law, London Law firma som handler på vegne av Strake og 2500 andre ofre, har appellert til Israels rettsdepartement for hjelp til å konfrontere svindlere, så langt til ingen nytte. Israels verdipapirmyndighet, som har slått føttene i årevis, er i ferd med å forby Israel - baserte binære opsjonsfirmaer fra å jobbe med israelske klienter, men hevder å mangle myndighet for å hindre at selskapene opererer utenlands, der svindel blir begått på langt større skala En fransk anklager kom til Israel i forrige måned ved starten av fransk innsats for å handle på vegne av en første 500 franske statsborgere angivelig bedraget av israelske baserte firmaer. Skyt håper alle fleecers vil bli tatt for retten, slik at de ikke kan fortsette å svindle flere ofre Det s ikke bare pengene det gjør deg dypt i din psyke, sier hun at jeg vil se at disse svindlere stoppet og fengslet, og jeg vil også gjerne få pengene mine tilbake. Tiderne i Israel inviterer andre som er blitt bedraget, og andre som har jobbet i bransjen, å kontakte oss. Du kan gjøre det via e-post til. Jutta Strake Courtesy.

No comments:

Post a Comment